06 December 2010

PLKN...

heyh readers.. 
aku nak cter sket...
sbenarnyer...
bukan aku yg dapat PLKN neyh...
myBESTIES,,,
name dye ANIS BINTI MOHD NEZAN...
nish aku ingat name kau nis..
HAHAHA~~

kecian kau dapat PLKN kn...
aku x dapat...
btw  beronok ronok laa disane...

Kelengkapan Pakaian

PERALATAN UNTUK PESERTA PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA
1. PAKAIAN/PERALATAN YANG DISEDIAKAN OLEH JLKN
1.1.1 Pakaian Celoreng
(a) 2 helai Baju Celoreng
(b) 2 helai seluar celoreng
(c) 1 pasang boot
(d) 2 pasang “sock worsted grey”
(e) 1 unit tali pinggang
(f) 1 unit Beret
1.1.2 Pakaian Sukan
(a) 2 helai baju T sukan
(b) 2 helai seluar sukan
(c) 1 pasang kasut sukan
(d) 2 pasang stokin putih
(e) 1 unit topi “baseball”
1.1.3 Pakaian Kelas
(a) 2 helai baju kelas
(b) 2 helai seluar kelas
(c) 1 pasang kasut hitam
(d) 1 unit tali pinggang
(e) 2 pasang stokin hitam
1.1.4 Lain-lain
(a) 2 helai tudung (untuk wanita muslim)
(b) 2 helai tuala
(c) 1 berus kasut
(d) 1 pengilat kasut
2. PAKAIAN DAN KELENGKAPAN YANG PERLU DIBAWA OLEH PESERTA
2.1 Pakaian untuk kegunaan selepas kelas, waktu malam dan untuk hujung minggu termasuk pakaian
dalam, pakaian mandi, pakaian tidur, pakaian untuk sembahyang dan sebagainya.
2.2 Keperluan kelengkapan kemasan diri seperti sabun mandi, berus gigi, ubat gigi, sikat rambut dan
sebagainya.

ok..ni list yg aku buat bg perempuan:
bju t shirt
seluar track
bra
underwear
pad
telekung
tudung
skarf
sikat
bedak
deodarant
pencuci muka
selipar
sabun bdn
shampoo
berus gigi n ubat gigi
baldi
sabun basuh
berus
downy
bantal peluk
comforter
kasut sukan
bju kurung
tuala
stokin
perfume

penambahan brg bg aku...sila jgn tiru sye...hehehe
mp3
handphone
music speaker
n

neyh sume barng kau kan nis...
aku copy jer...
nty kau balik sini...
aku amek kau yea...
naek kerate...
da ade lesen...
kau msti lambat kan nis...
HAHAHAHA~~